Presentatie

Recht is krom

Beste mensen,

De presentatie die ik op 24 januari wilde houden, stel ik tot nader order uit. De reden is dat ik mijn tijd en aandacht nodig heb voor de voorbereiding van maar liefst drie rechtszaken en de tuchtklacht tegen Yehudi Moszkowicz op 18 januari aanstaande. Om de aanmelders voor de presentatie en de rest niet teleur te stellen, publiceer ik de 41 slides van de presentatie alvast. De presentatie is hier te downloaden.

Omstreden auteur ‘Vaatstra complot’ geeft lezing bij Laan

CASTRICUM – Wim Dankbaar vertelt zondagmiddag (25 oktober) om 14.00 uur over zijn omstreden boek Het Vaatstra complot. Hierin onthult de auteur naar eigen zeggen ‘de werkelijke moordenaars van Marianne Vaatstra.’

View original post 1,483 more words

Leave a Reply

